MK11 Diskussionsthread
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Ja, Sindel ist endlich da.
Hab gerade ihr Tutorial gemacht (schaltet immer ein Outfit frei) und schnell einen Novize Turm gespielt um Moves, Fatalities, Fatal Blow usw. auszuprobieren und natürlich um ihr Ende freizuschalten.
Neben Sindel gibts noch ein kostenloses Gothic Horror Skin Pack für Geras, Raiden und Cetrion und für Cassie Cage gibts ein kostenloses klassisches Outfit. 😉
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Votet mal für Mortal Kombat 11 für IGNs "The Best Fighting Game of 2019".
Link: https://www.ign.com/articles/2…/best-fighting-games-2019
147000 Stimmen gibt schon und Fantasy Strike sowie Power Rangers führen mit 52% und 43%.
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Changelog für 12.12.2019
General Gameplay Adjustments
- Fixed an issue causing several Krushing Blows to do slightly increased damage
- Added an Newsletter Subscription option which rewards players with a Raiden Announcer Voice for signing up
- Fixed an issue that was causing Nightwolf, Sindel, & Terminator Augments to not work as intended
Kombat League / Online
- Reduced the Kombat League Point Cap that a player can lose in a match to 50
Towers of Time
- Fixed an issue with certain attacks killing the opponent at the same time a modifier activates during an Endurance Match causing a long delay before the next opponent appears
- Fixed a rare issue that could cause the camera to get out of bounds when a Fatal Blow or Krushing Blow occurs while the Ice Totem is active
Character Specific Adjustments
- Baraka - Blood Lunge’s Krushing Blow works correctly again in all situations
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Krossplay zwischen PS4 und XBOX One ist aktuell in der BETA Version verfügbar.
Der Punkt ist über die Einstellungen im Online-Menü zu finden.
Die FAQ wurde von Warner Bros dazu aktualisiert und ihr findet diese hier: https://mortalkombatgamessuppo…l-Kombat-11-Krossplay-FAQ
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Der Changelog für den Patch der SWITCH Version.
General Gameplay Adjustments
- Fixed an issue causing several Krushing Blows to do slightly increased damage
- Added an Newsletter Subscription option which rewards players with a Raiden Announcer Voice for signing up
Kombat League / Online
- Reduced the Kombat League Point Cap that a player can lose in a match to 50
Towers of Time
- Fixed an issue with certain attacks killing the opponent at the same time a modifier activates during an Endurance Match causing a long delay before the next opponent appears
Character Specific Adjustments
- Baraka - Blood Lunge’s Krushing Blow works correctly again in all situationsCh
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Der Chanelog für den PC.
Please see below for update notes from the 12/19/19 PC Mortal Kombat 11 update:
General Gameplay Adjustments
Fixed the crash on launch on AMD RX 5700 GPU’s
Fixed a desynchronization issue in Online Versus
Fixed an issue causing several Krushing Blows to do slightly increased damage
Added a Newsletter Subscription option which rewards players with a Raiden Announcer Voice for signing up
Fixed minor issues with Mouse/Keyboard input.
Fixed several issues with RGB supported devices.
Localization updates and fixes.
Kombat League / Online
Reduced the Kombat League Point Cap that a player can lose in a match to 50
Fixed a widely encountered crash in Towers of Time
Fixed an issue with certain attacks killing the opponent at the same time a modifier activates during an Endurance Match causing a long delay before the next opponent appears
Character Specific Adjustments
Baraka - Blood Lunge’s Krushing Blow works correctly again in all situations
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Heute hab ich mir endlich das klassische Kitana Kostüm geschnappt.
Hey Leutz, ich würde gern mal eine Spekulation starten. Wie wahrscheinlich haltet ihr eine KOMPLETE EDITION?
Und wie hoch sind die Chancen das Mileena zurückkehrt als spielbarer Charackter?
Eine Komplete Edition kommt mit Sicherheit. War ja beim Vorgänger auch so.
Und ob Mileena noch kommt wird man sehen. Ich würde mich jedenfalls freuen.
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ich habe gestern abend so nach 23 uhr die kiste gesucht aber nichts gefunden in der krypta! es gibt so nen haufen weise von kostümen für die kämpfer, ist schon gut für manch einer der gerne wie n modell sein outfit dauernd verändert. aber für andere jedoch ist es wirklich überfordernt... man weiß nicht wo man anfangen soll und welches man scho hatte,weil sie auch teilsweise viele gleich aussehen nur mit anderen farben. mir reichen so 3 kostüme und das wars. Mit der spezial edition halte ich auf jedenfall was! ich schließe mich Princess Kitana nur an das die das bestimmt irgendwann einmal tun werden,da sie ja schoneinmal wie trillogy oder wie bei armageddon dies getan hatten.habt ihr euch schon das roster mal genauer unter die lupe genommen? wie wird es nach einer kombat pack2 aussehen? wo sollen die nächsten 6 kämpfer reinplatziert werden? danach sieht es nicht mehr aus wie ne pyramide im roster,ich schätze es wird sogar noch ein kombat pack 3 werden mit nochmal 6 kämpfer! ich meine dabei... sieht euch mal ganz unten cetrion an... sie ist ganz allein wärend ganz oben bei frost und shao kan noch zwei dazu gekommen sind! genau deswegen meine ich es kommt noch ein kombat pack 3 raus weil bei den pack2 würde beide ecken rechts und links also seitlich alles voll sein aber unten dafür nicht.
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Da sich MK11 recht gut verkauft hat wird es vermutlich eine Komplete / Game of the Year Edition geben.
Wäre schon cool wenn sie das Spiel weiter mit Content erweitern würden. Kombat Pack 2 ist ja soweit bekannt das es kommt.
Für Mileena sehe ich eher schwarz, da Kitana doch ein ähnliche Moveset unterstützt, wie in MKX mit Jade`s Variation. Ausser es wird wirklich zu einem Trilogy 2
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Habe mir das Game jetzt auch endlich gekauft. Tipp: gibt es aktuell im PS-Store in der Premium Edition statt für 99,99 Euro für schmale 39,99 Euro!!! Lade es gerade runter. Bin gespannt...
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Neuer Patch für PS4/XB1
Below are the patch notes for the 01/21 Mortal Kombat 11 PS4 & XB1 patches:
General Gameplay Adjustments
- Move list corrections
- Improvements to AI logic
- Fixed issues with some augments not working correctly
- Fixed issue with using random select in online matches causing improper display of abilities and variation name
- Fixed several sources of online desyncs
- Armor on Fatal Blow attacks now start up in 8 frames (up from 5)
- Fatal Blow attacks for all characters except Cassie Cage can no longer hit opponent from behind
- Ducking Front Punch, Ducking Front Kick, & Ducking Back Kick cannot be cancelled into a special move when Flawless Blocked
- Jump Back Punch has 5 less frames of blockstun on block and Flawless Block
- Jump Front Punch and Back Punch attacks can no longer be cancelled into air special moves when Flawless Blocked
- Jump Front Punch and Back Punch cannot be cancelled into normal attacks or ground special moves upon landing when Flawless Blocked
- Jump Kick attacks have slightly increased damage scaling to match Jump Punch attacks and 4 more frames of recovery when blocked
- Jump Kick attacks can no longer be cancelled into air special moves when Flawless Blocked
- Jump Kick attacks can no longer be cancelled into grounded special moves upon landing when blocked or Flawless Blocked
- Characters that have Escape Failed Krushing Blows on both Toward and Back throws can now only use one throw Krushing Blow per match
- Fixed an issue that could cause incorrect victim regions for several frames if the character went from ducking to standing and did no further inputs with precise timing
- Fixed rare issue that could cause a character to get hit by a high projectile if they are duck blocking and release block with precise timing
- Fixed issue with defensive bar not refilling at the correct rate when a round ends while one bar has been destroyed by "Chip Avoided" and the second bar is not full
- Added several new Brutalities for players to discover
Kombat League / Online
- Minor online stability improvements
- Fixed several rare online desync causes
Krypt
- Added new Nether Forge Recipes for players to discover
Towers of Time
- Added support for new upcoming Holiday Towers
Stage Specific Adjustments
- Shirai Ryu Fire Garden - Fixed issue that allowed stone toss interaction in the left corner to be used while facing the corner
- Special Forces Desert Command - Fixed issue with cactus needles lingering at an incorrect location after uppercut brutality is performed
- Kronika's Hour Glass - In Versus Mode, Tournament Mode & 1v1 Online Modes, this Arena will now select from a random list of Background Interactions to be used
- Chaotian Age - In Versus Mode, Tournament Mode & 1v1 Online Modes, this Arena will now select from a random list of Background Interactions to be used
- Prehistoric Age - In Versus Mode, Tournament Mode & 1v1 Online Modes, this Arena will now select from a random list of Background Interactions to be used
- The Kronika's Hour Glass, Chaotian Age, and Prehistoric Age Arenas are no longer disabled by default in Tournament Mode
Character Specific Adjustments
- Cetrion - Far H2 P0rt now costs 2 bars of Defensive Gauge (up from 1)
- Cetrion - The visual effects of Hell's Wrath when Amplified now disappear properly when it is projectile destroyed
- D'Vorah - Fixed a rare camera issue during the Fatal Blow cinematic while on the right side on Kharon's Ship
- Erron Black - Adjusted the hit region of Quick Shot (Getup / Block Attack Up + Back Punch)
- Erron Black - Bounty Bash (Back Punch) now recovers 3 frames faster on block
- Erron Black - Deal In Lead (Back Punch, Front Punch) now has 5 more frames of blockstun and 5 more recovery frames slower on block
- Frost - Cryogenic Crown now does 3 damage (up from 1), has decreased combo damage scaling, and has 2 more active frames
- Geras - Titan Charge (Getup / Block Attack Up + Back Punch) now has 9 startup frames (up from 6)
- Geras - Time Splash (Jump Down + Back Punch) now has 5 less frames of blockstun
- Geras - The Deathless Giant (Towards + Back Punch, Front Punch) now has 4 more frames of hit advantage, 5 less frames of recovery on hit, and its cancel frame occurs 1 frame later
- Geras - Matter Of Time (Towards + Back Punch, Front Punch, Back Punch) now has 25 startup frames (up from 20) and recovers 3 frames slower
- Geras - Sand Trap and Quick Sand causes 5 less frames of blockstun when it is Flawless Blocked
- Geras - Temporal Advantage hit region slightly adjusted when opponent is in a combo
- Jacqui Briggs - Fixed an issue with several Kombo Attacks that allowed them to be cancelled into Wall of Justice (Fatal Blow) during their first 3 startup frames
- Jade - Heaven's Heel (Getup / Block Attack Up + Back Punch) and it has 1 less recovery frame and had its hit region slightly adjusted
- Johnny Cage - High Forceball & Low Forceball now have 11 startup frames (up from 9)
- Johnny Cage - Rise And Shine (Getup / Block Attack Up + Back Punch) now has 9 startup frames (up from 7)
- Kitana - Adjusted the hit region of Fanning Out (Getup / Block Attack Up + Back Punch)
- Kitana - Purge The Weak (Away + Front Punch, Back Kick) now hits mid
- Kitana - Fixed an issue with several Kombo Attacks that allowed them to be cancelled into Deadly Game (Fatal Blow) during their first 3 startup frames
- Kotal Kahn - Mehtizquia Cut now has 2 more active frames, 3 less recovery frames, and causes 5 more frames of blockstun with increased pushback when not Flawless Blocked
- Kotal Kahn - Fixed rare issue that could cause Kotal Kahn to move quickly across the screen if he cancelled an attack into Coatl Parry with precise timing while in close proximity to an opponent performing a Breakaway
- Kung Lao - Possessed Hat now throws two projectiles at the opponent
- Noob - Adjusted the hit region of Wraith Boot (Getup / Block Attack Up + Front Kick)
- Skarlet - Adjusted the hit region of Bloody Boots (Getup / Block Attack Up + Back Punch)
- Skarlet - Bloodport Far now costs 2 bars of Defensive Gauge (up from 1)
- Skarlet - Fixed a rare camera issue when successfully parrying an attack with Dagger Dance
- Skarlet - Fixed a rare issue that could cause Skarlet to be unable to duck Sindel's Back It Up (Away + Front Kick, Back Kick, Back Punch) high attack in certain circumstances
- Sub-Zero - Adjusted the hit region of Chilled Heel (Getup / Block Attack Up + Front Kick)
- Shang Tsung - Screaming Soul Amplify is now correctly affected by projectile destroying moves
- Shang Tsung - Fixed issue with being unable to perform Spare Time or Lost Time while morphed into Geras after the first round
- Sindel - Fixed an issue with several Kombo Attacks that allowed them to be cancelled into Edenian Royal Decree (Fatal Blow) during their first 3 startup frames
- Sindel - Low Star Screamer Amplify is now correctly affected by projectile destroying moves
- Terminator - Fixed an issue with several Kombo Attacks that allowed them to be cancelled into Chill Out (Fatal Blow) during their first 3 startup frames
- Terminator - AI will now correctly use "Terminate" abilityChangelog
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Huhu, bin neu hier und hab auch gleich mal ne frage. Weiß nicht ob es hier irgendwo schonmal steht, habe nix gefunden.
Ich habe heute mal online die liga gespielt. Warum gibt es dort nicht meine selbst erstellten Charaktere, also mit den spezialfähigkeiten, die ich selbst gewählt habe? Es gibt immer nur vorgefertigte die man nutzen kann z.b. bei scorpion habe ich das wo er Feuer speit, da gibt es aber online gar nicht.
Könnt ihr mich aufklären?
MfG Sascha
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Huhu, bin neu hier und hab auch gleich mal ne frage. Weiß nicht ob es hier irgendwo schonmal steht, habe nix gefunden.
Ich habe heute mal online die liga gespielt. Warum gibt es dort nicht meine selbst erstellten Charaktere, also mit den spezialfähigkeiten, die ich selbst gewählt habe? Es gibt immer nur vorgefertigte die man nutzen kann z.b. bei scorpion habe ich das wo er Feuer speit, da gibt es aber online gar nicht.
Könnt ihr mich aufklären?
MfG Sascha
Wenn man in der Liga spielt ist das ein Ranglistenspiel.
Und bei jedem Onlinespiel, wo das der Fall ist kann man nur mit vorgefertigten Sets spielen damit es schwieriger bzw. der Kampf gleichwertiger ist.
Mit seinen eigenen Sets kann man nur in matches spielen wo es um nix geht, die also nicht für die Rangliste zählen.
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danke für die Antwort.
Habe ich mir schon so gedacht. Is aber schade, so kann man ja seine eigenen Kreationen nie in einem Wettkampf mit Punkten testen.
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